jaha ja

Veterinärbesöket gick bra, hundjäveln rent ut sagt fejkade bara smärtan!!!
 
Veterinären konstaterade att hon hade en liten liten lätt stukning som knappt var märkbar. Och för den har det lilla kräket skirkit som om hon var nära döden när jag bara rörde vid henne!
 
och dessutom som om det inte var nog att ta med henne dit, lämna lovisa själv hemma ochh turen och tiden det tar att pka in så tog det här besöet 5 minuter och kostade mig 550 kr!!!!
 
Och folk tycker att det är dyrt med en bh för 800 SKITSNACK! då får du ju åtminstonne med dig något hem och du kan använda den i flera år... vad får man för 550 kr ho vererinären? NADA! 
 
BITTER? DET KAN DU GE DIG PÅ!
 
Betty ligger inte på topp just nu.
 
Innan veterinären var jag iaf ute och red en liten sväng på ca 30 minuter. 
Ädel hade på sig sitt nya och fina träns jag köpte i ullared tll henne=) 
 
 
Nu har Jonatan kommit hem och vi har ätit mat, pastasallad hade lovisa önskat och det fick det bli... 
 
Och jag har bakat bröd. m orotsbröd blev det, 3 lmpor sp nu har vi nybakat bröd till frukost imorgon=)  
 
nu ska jag fixa lite fruktsallad så jag har till REVENGE!! 
 
Men först är det halv 8 hos mig och tånnårsbossen=) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0