hus värdering och ridning

Kl 10 imorses var jag iväg i tidaholm och red lektion för Stefan igen. Gick kanon och fick mycket beröm både vad gäller min ridning och även om ädel som går bättre och bättre=) 
 
Dock så har hon ätt dåligt det sista men han tyckte inte att det var någon fara då hon är riktigt fin i pälsen och bygger muskler som hon ska och är pigg och allert så kommer det nog igång snart igen. 
 
Efter ridningen var det i ilfart hem och börjar fixa iording på allt hemma. Kl 14 kom en man hit för att göra en värdering av huset eller ja gården. Vi ska lägga om lånen förhoppningsvis iaf. så va tvungen att fixa till det så att det såg representabelt ut. 
 
Köpte med blommor hem. 20 rosor och lte uteblommor som blev planterade och står nu och pryder trappan=) 
 
 
 
 
Försökte ta en bild men linus ville bara kela, har säkert 20 sånna här bilder på mobilen. 
 
 
 
Nu ska jag kolla klart på familjen kardashian och sen ska jag hämta lovisa och vi ska åka till tippen med massa skräp=) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0