god kväll

Har haft en bra dag trots en kass start då jag inte alls mådde bra men det gick tack och lov över och nu är jag pigg igen. 
 
Lunvhen idag blev väldigt exlusiv!.
2 grillkorvar med senap och ketchup ( som hamnade i mitt knä ist för i munnen så det va ju jäklgt smidigt gjort) 
 
 
Idag har det varit ridning för lovisa och det gick bra, hon tar sig för varje gång och det är kul att se hur hon utvecklas! 
 
Efter ridningen gick vi in till det stora ridhuset där Peter Eriksson hade hopp clinick och fasen vad grymt! detta ser inte mycket ut för världen men jäklar vilka övningar han hade! helt sjukt. Sån skulle jag vilja vara med på!
 
 
Nästa vec ka ska jag hoppträna! pirrigt som fasen! men det ska bl super kul. 
 
Va ute och red en ordentlig tur när vi kom hem och jag var helt jäkla död i benen efter det så nu ligger jag i soffan och har en väldigt väldigt efterlängtad ensamkväll frammför revenge!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0