freitaaaag!

freda igen!
 
Jösses vad denna veckan har gått fort!!
 
tror att det är typ onsdag idag har inte alls hängt med när det blir en dag mindre.
 
I morses va jag upp bra mycket tidigare än tuppen då jag va ute och fixade med en bal hö till sästarna och borstade dom innan dom skulle ut och lite annat pyssel. 
 
Sen vart det in till stan och gymmet vilket gick bra. I rummet där jag brukar köra lite utfall och plankan osv så fanns det ett hopprep så jag passade på att hoppa en litn stund och fasen vad kul det är att hoppa hopprep! Måste köpa ett bra som jag kan ha hemma. Inte ett sånt där man köper till barnen utan ett RIKTIGT!
 
efter jobbet ska jag ta och rida ut en sväng och en ikväll blir det lite family mys ( tror jag) för dom andra vet jag inte vad dom har planerat. 
 
I morses va jonatan jajje och en av de  andra killarna från viström webb här och åt frukost! 
 
Längtar tills på söndag!! Då ska vi till ULLARED!!!!! LADDAR GÄRNET!!=) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0