blä

igår innan jag la mig tänkte jag at jag kan passa på att göra lite nyttigt när jag ändå är hemma och är frisk. kan ju inte åka runt nu när lovisa är dålig, men jag har hittills inte fått gjort ett skit idg och klockan är 13,32 nu. eller jag har plockat lite på nedervåningen poch dammsugit och lagat mat men inget annat.. 
 
Pappa har varit här en liten snabbi på en fika och pratat lite innan han åkte vidare och han lämnade en STOR godispåse till sjuklingen med=) 
 
väntar på patt khloe och lamar ska börja sen ska jag ut till stallet och rida och fixa klart där för i em/kväll ska jag in till jobbet några timmar för att ha bh-kväll... så jonatan är hemma med lovisa tills jag kommer hem och sen åker han och jobbar inatt... 
 
Lovisa är sämre idag, kommit mer koppor och har ont i huvudet och lte feber. och så har hon fått en rejäl svullnad under ögat som jag inte vet vad det är men hon har ont och det svider när hon blinkar.
Men hon härdar ut och gnälle inte alls mycket. 
 
Nu  ska vi kolla på dessa JÄVLA disney channel som det bara går ren skit på!!  vad hände med arstrid lindgrens sagor och hederlig kalle anka??
jag kommer att spy på disney channel om vi ska vara hemma många dagar till!! eller så komme jag ha gått upp 10 kg då jag får baka i brist på annat att göra! och et är ju verkligen inte bättre!
 
men snart börjar khloe och lamar och då är det min tv tid i 30 minuter så få lovisa duscha under tiden=) 
 
Jag vill ha ett badkar! fasen vad det är lyxigt när man inte har något själv! jag älskar att bada! i badkar alltså inte i någon sjö eller hav! 
 
ser du att hon har en större påse under det högra ögat än det vänstra? syns inte så bra här
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0