älsk-hatade vardagen

imorgon är det vardag igen vilket innebär stressiga mornar, långa arbetsdagar, laga mat, tv och sen sova!
men lika mycket som man hatar vardagen tror jag att de flesta älskar att ha rutiner och man behöver iinte tänka på att hitta på saker och aktivera både sig själva och barn precis hela dagarna. det är ok att vara hemma och bara va på veckorna medans är deg lov så blir det press att man ska vara ledig från jobb och hitta på en massa kul.

idag har jag inprincip bara suttit i bilen. jag och Jonatan har varit och hämtat mamma och Linn på flygplatsen i Göteborg för dom har nu kommit hem från Kina!

nä nu måste jag sova imorgon är det träning som gäller!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0