Tv

Haft en rätt lugn dag men ändå produktiv:)
Jobbat en stund och gjort det viktigaste! Och efter det sprang jag och lovisa runt på stan och fixade skor oh väst och tjocktröja/jacka till henne... Insåg ju i morses när hon skulle till skolan att hon bara har Foppa tofflor och flippflopp så det blev lite panik shopping:)

Sen har vi varit och hämtat ved med för satan så kallt det är här hemma... Eller ja i Sverige med inte bara i vårt hus... Nu ligger jag i soffan och kollar svenska Hollywoodfruar:)

Nu blir det socker-avvänjning för min del så nu är det noll socker och lite kålisar!! Men tack och lov så vägde jag mig idag och jag har INTE gått upp när vi varit borta:):):):):) men Jonatan var gullig och sa att det kan ju komma efter en till två veckor ( glädjedödare) så vi får väl se jag sväller väl upp som en flodhäst snart;)

Imorgon börjas det med träningen igen i mina NYA träningskläder direkt från Florida:)
så ska ta kort hur dom ser ut. Det är en bra grej då blir man ännu mer motiverad till att träna... Om man känner sig snygg sammtidigt:)

Nu börjar det igen ha en bra kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0