tudi

god morgon på er!
 
Här är klockan hm..... halv 4 på morgonen tror jag... vi har varit ute och jag kan inte sova.. JOnatan sover snarkar och jag trodde ahn skulle dö nyss då han snarka så han svalde sitt eget saliv och då fick världens hostatack men han överlevde tack och lov...
Det är riktigt kul att gå ut här, folk är mycket trevligare och öppnare här än i sverige.. man pratar och konverserar på ett helt annat sätt... hemma är dte ju så folk blir sura så fort man räkar stöta in i den eller om man får bartendern snabbare än den som står bredvid... så är det inte här... här ber man om ursäkt och sen börjar man prata=)
 
I LÖV IT!!!
Jag ska lägga upp lite bilder men det blir när jag vaknar om några timmar... vi har inte gjort något specielt idag annars... varit ute med båten och solat och badat.. dock har det varit lite molnigt men ändå så jäkla varmt... 25 gradet och så jäkla fuktigt så har nog blivit av med 20 liter svett tror jag=)
 
Nä nu ska jag fortsatta med min Camilla Läckberg bok och ben änd jerry=) sen ska jag sova=)
 
Hoppas du sovit gott!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0