Sova??!!

Alltså nu ligger jag här igen och är helt klarvaken!! Visst nu är klockan "bara" halv 12 men det är för mycket!!! Jag behöver sova 22-22.30 för att jag ska vara pigg på dan!! Det här är ju helt sanslöst!

Jaja... Får väl sova varannan natt och vara vaken varannan! Tänk vad mycket jag skulle få gjort då! Jag som ändå lyckas prestera någorlunda mycket på de vanliga timmar man är vaken.. Men tänk om jag skulle vara vaken 30 timmar mer varje vecka! Det vore ju helt fantastiskt bra!:)
Ja...

Bh-kvällen gick jätte bra och det var ett toppen gäng! Alltid lika kul!:)

När jag Kim hem kolla jag på hela sverige bakar!! Vad då mitt i prick?! Det är ju som om det programmet är inspelat till mig personligen! Fy fan så bra!! Och bara bakning! Ingen mat! Ja jag älskart!!!

Ligger i sängen och försöker glömma bort hur hungrig jag är och hur mycket magen skriker efter något att jobba med! Hellst tror jag att den vill ha nutella cupkakes! Det har jag varit sugen på i flera veckor! Får nog bli något till min födelsedag!;)

Nä nu måste jag sova! Eller??!!

God natt till er iaf hoppas att du sover som en stock!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0