Måndag eller??

Herre gud jag har ingen aning om vad det är för dag längre... jag får verkligen tänka efter och räkna och ha mig för att jag ska komma någorlunda rätt men ändå blir det fel men nu kolla jag på datorn och den säger att det är måndag så det stämmer nog=)

Igår gjorde vi inte något, jag läste ut min bok, Jonatan har blivit sjuk så han låg i sängen och kolla på film och livisa kolla med på film på pekplattan och pappa han fixadeoch grejade.... och det var välbehövligt för oss att vara ifrån solen en dag för jäklar min hud i ansiktet och halsen är som läder och gjorde svinont igår och Jonatan har fått flåsor på näsan så det är inget vidare...så det blevv inga bilder igår inte... men nu är det bättre med det idag iaf=)

Idg har vi varit och handlat lite nu på morgonen och när vi kom tillbaka (jag och lovisa) så var pappa och Jonatan borta så har ingen aning om vart dom har tagit vägen.... annars idag då... vi skulle åkt till en skjutbana och skjutit men Jonatan är fortfarande krasslig så vi får hoppa det och hålla oss till Poolen ist=)

Nä nu ska jag och Lovisa hoppa ner i poolen och svalka oss...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter verkligen som att ni har kopplat bort allt här hemma. BRA!

2012-09-13 @ 22:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0