Lite uppdatering

Glömde ju skriva lite igår så vi får ta gårdagen i ett inlägg nu istället=)
 
Igår gjorde vi inte så mycket, låg i poolen och låg bredvid poolen och solade typ hela dan så just nu är jag lite småbränd=)
Lovisa badade ju så klart, det är inget nytt där inte hon är som en säl i vattnet...
 
pappa grejade med inredningen och fixade där och jonatan gled mest runt... han gör det han gör bäst helt enkelt=)
 
Fick hit en jäkla massa snus med som herr viström beställt så nu har han laddat upp för ett tag frammöver, det är rätt sjukt, han beställde snus innan vi åkte som leverareades igår till lägenheten. det kommer alltså från sverige men när han beställer det hit så blir det halva priset... så snuset flög med oss från landvetter och åkt runt lite här och när det kommer hit sen så är det halva priset typ jämmfört med vad han ger hemma för en dosa...
'
Vi va ute och skulle gå en sväng jag och jonatan... gick ca 3 km tror jag och det va det värsta jag gjort på länge... det kändes som om huden höll på att brännas bort och svetten forsade och jag fick nästan panik så jäkla varmt va det så det lär vi aldrig göra om! TVI BÖVELEN!!
 
Har försökt ladda upp lite bilder nu men det tar för lång tid och nu ska vi ut på havet med båten så får försöka ikväll igen=) 
 
så hoppas jag att jag har fått upp några till imorgon bitti när du vaknar!!=)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0