hoppla



åh blir så glad när jag får era kommentarer=)
 
Idag har vi kommit till orlando, varit på en mega outlet med alla dom stora och bästa märkena så jag var i himmelriket=)
 
Kaninte skriva så mycket för det är kolsvart i rummet och jag orkar inte gå och gända men laddar upp lite bilder!
 
 
 
 
Ni får nöja er med dom bilderna idag för det tar ju sinnessjukt l¨ng tid att ladda upp varje bild så nu orkar jag inte hålla mig vaken längre.. nu ska jag krypa ner hos JOnatna=)
 
Hoppas ni sover gott!!
 

Kommentarer
Postat av: marita

I vilket rike var Jonis i ....på affären :)

Svar: inte riktigt samma som mig men han släppte faktiskt efter ett tag och tyckte nog att det va rätt kul... även om han inte erkänner det själv=)
Frida Nävarp

2012-09-12 @ 06:57:59
Postat av: Maria

Hej! Kom på att jag kunde ju kolla in här o se hur ni har det, o det verkar ju inte gå någon nöd på er :-). Det ser toppenhärligt ut o jag hoppas verkligen att ni kan slappna av o bara njuta av 'nuet'. Hälsa alla o kram på dig!

Svar: Ja vi har det super bra!! lugnt och skönt sover 12 timmar varje natt så det är rena hälsoresan för mig=) är allt bra hemma?? kram
Frida Nävarp

2012-09-12 @ 10:11:48
Postat av: Maria

Ja då, här är det som vanligt i stort sett. Inget kul väder just nu bara, men så bor vi ju i Sverige oxå :-). Ha det gött o var rädda om varandra// kram

2012-09-12 @ 16:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0