fynd=)

Nu kanske jag har lyckats med bilderna=)
 
Mamma och Marita jag mailar inga bilder för det tar sån tid så ni får kolla här ist=)
 
Idag har vi varit och köpt mitt efterlängtade smink Id mineralpuder!! I LOVE IT!!
Hemma i Sverige kostar EN alltså 1 sån här liten burk med puder kostar 500:-
 
och idag har jag köpt allt det här
3 st burkar med puder
2 st warmth (typ som rouge fast bättre)
1 mineral viel (tar bort det blanka i hyn)
och sen 3 st borstar
 
det här skulle alltså kostat 2500 minst
och nu har jag betalat 130 dollar alltså 900:-för!!! dock fik jag rabbat för att jag handlade så mycket men oavsett så hade det varit sjukt bra pris=)
 
hon som hjälpte mig tyckte att det va konstigt att jag köpte det här när jag junde köpa det hemma men när jag förklarade att det kostade 500 för en burk höll hon på att sätta i halsen hahah hon blev helt chockad=)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0