fortfarande vaken

Ja nu är det ju bara att konstatera!! Jag kommer INTE att sova NÅGOT denna natten... klockan är 06.11 och jag har inte somnat utan nu sitter jag och jobbar ist... jag gick in på vår bebbutik och kollade lite och får se att alla storlekar på ALLA och då menar jag ALLA produkter har försvunnit så nu har jag suttit sen halv 4 och rättat till det och jag är inte ens halvväg än... så det här kommer ta tid...
det är ju inte bara  S M L i våra produkter och man lägger in en och en hela tiden så det tar ju en sinnessjukt lång tid!!! så jag kommer att ha att göra ett tag frammöver=/
 
Men än så länge är jag rätt pigg så det ska nog gå bra.. ELLER??!
 
jaja snart ska jag väcka Lovisa och köra henne till skolan och jag ska iväg och träna!=)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0