Disney world


Vilken dag vi hade igår!
disney world går inte att beskriva det var helt sjukt.
Först kom vi in på motorvägen med 6 filer och åkte på den i ca 10 minuter och då har vi åkt BARA inne på disney området sen fick vi parkera på en helt otroligt stor parkering och därifrån gick det hela tiden som tågbussar som tog oss till ett TÅG som går uppe i luften... och det tåget tog oss till entren där vi skulle gå in...
 
Det var helt fantastiskt fint allt! och att se det där slottet som man är uppväxt med att se i varenda film var helt magiskt!!
Allt var superfint och det var väldigt välgjort och det var grejer och figurer överallt... det va kul för det va ju mycket åkatraktioner men det kretsade inte kring dom utan det fanns så mycket mer... vi om dit vid 11 på morgonen och åkte hem runt 21.30 och varje kväll avslutar dom med ett fyverkerioch det var ju magiskt. så stort och så fint!! en riktigt riktigt bra avslutning på kvällen och dagen.
 
och det bästa av allt var att det inte var alls mycket folk.. eller det va det ju säkert men inte som man märkte av för alla var ju utspridda på ett så emormt område... så det va bara 5-10 minuters kö och det är ju ingenting!!
 
ni ska få se massa bilder men snart ska vi iväg igen så hinner inte lägga upp så många just nu men här får ni ett litet smakprov=)
 
 
Paraden!! den va så fin, jag blev tårögd,
 och jonatan sa när det var färdigt innan  jag hade hunnit säga min åsikt " fy fan det var ju så jävla snuttigt så jag va på väg att kräkas!!" haha det dansades och massa av de olika disneyfigurerna gick runt och gav kramar och hälsade på barnen, Lovisa fick en bamsekram av en av mössen i askungen och av piff och puff=)
 
 
 
 


När det blev mörkt tände dom så att det lystes upp så som på lisseberg vid jul=)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma k

Ni ser ut att ha det toppen :)) njut och ha skoj!
Kläderna har kommit nu också. Vi hörs när ni är hemma. Kramar

Svar: Ja vi har det toppen men man saknar allt alla hemma lite=) vad kul att dom har kommit var dom fina??=)
Frida Nävarp

2012-09-13 @ 21:38:48
Postat av: Anette

När jag ser bilderna känner jag att vi måste titta på mina bilder från Disney när ni kommer hem. Det måste ha förändrats väldigt mycket. Lovisa ser verkligen lycklig ut. Ha det bra!!!

Svar: ja det tycker jag verkligen att vi ska göra och det har nog ändrats en hel del men det kan vara kul att se hur det såg ut förr i tiden;)
Frida Nävarp

2012-09-13 @ 22:14:27
Postat av: Johanna

Mäktigt!:) Kram!!

2012-09-15 @ 06:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0