bilder 8/9


Nu har vi kommit in efter en heldag i båten... Vi har haft det riktigt bra idag... åkt ut på havet och såg till o med delfiner!
Vi åkte till en skiiiit stor sandstrand och käka, solade och badade...
 
Men satan vad solen har tagit, jag blev helt konstig. mådde illa och var nära att kräkas hela tiden och lovisa trilla bara i en hög och orka inget på en stund men nu är vi igång igen och har duschat och smörjt oss med ett ordentligt lager hudlotion...
 
idag har det varit 37 grader...
 
här kommer lite bilder från dagen.. .
 
Lovisa har gjort sig redo för en dag i båten=)
 
I kanalen på väg ut till havet...
 

'pappsen=)
 
'
världens goaste lilla unge=)
 
My darling
 
När vi kom ut på havet ökade pappa farten så båten studsade mot vågorna och du ser ju hur lovisa reagerade... LIVRÄDD så vi sakta ner igen=)
Haha jag kan inte sluta skratta när jag ser bilden.. jag lyckades verkligen fånga henne på bild precis när den första vågen kom=)
 
 
Nu ska jag ta och återgå till min bok.. Hoppas att ni har det bra hemma!!
 
Kramar
 
 

Kommentarer
Postat av: marita

Hej!
Sååå kul att se. Så härligt ni verkar ha de.
Nu har ni haft semester för flera år framöver . Men jobbigt med värmen förstås. Men det blir väl en vana. Här är det verkligen höst, just nu 5 grader...och inga delfiner på maa :)
Ha det gott!! Kramar till er alla

Svar: haha ja det har vi verkligen. superskönt men jag har bränt mig något fruktansvärt i ansiktet=( så idag och imorgon blir det INGEN sol för min del=)
Frida Nävarp

2012-09-09 @ 08:09:38
Postat av: Michaela

Hahahaha lovisas min knäcker mig!

Härligt att ni har det bra!

Kram Michaela

2012-09-11 @ 09:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0