Vad hände????

 Alltaså imorgon fyller jag år... 26 år!! 
 
och då underar jag VAD FAN HÄNDE????!!! 
 
Jag vet 26 är ingen hisnande siffra men jag är helt mållös! Vart tar tiden vägen? Lovisa är 8 år i år och det känns osm om det va igår jag låg och pressade, våndades och skrek som ett riktigt freeak! det va snart 8 år sen... 
  • det va 7 år sen jag tog studenten
  • 7 år sen jag tog körkort
  • 12 år sen jag fick min bästa födelsedagspresent... min häst
  • 8 år sen Lovisa kom
  • 14 år sedan jag träffade den bästa vännen man kan tänka sig
  • 15 år och 354 dagar sen det va snöstorm och jag va ute och jagade min VITA kanin i 20 cm snö
  • det är 4.5 år sen jag träffade den bästa, och finaste mannen som finns!
ja men fy fan vad tiden går... snart är man 40 och DÖD!!! 
 
Jag vill stanna tiden jag vill inte att den ska fortsätta att gå.. jag inser att jag har mer panik över att jonatan snart är 30 än vad han själv har... Jag inser att jag om 2 år är ihop med en 30 åring!!! HALLÅ!!!! 30-åring!! 
för några år sen när jag va runt 17-18 och va ute och festa och träffade en kompis syster som då va 25 så vet jag att vi prata om att " men herregud är hon fortfarande ute och festar så mycket, ja menar borde inte hon ta och skaffa en kille och skaffa barn lixom? jag menar hon är ju 25 lixom det är ju verkligen dags nu! annars kommer hon ju bli en sån där ensam stackare som bara hoppar runt balnd olika gubbar... man måste ju planera sånt... 
 
O HERREGUD TÄNKER JAG IDAG!!! hur gammal tror man att man är när man är 25?? 
Haha ja man flyttar någ fram den där dagen då man "måste" skaffa barn, måste gifta sig, måste skaffa hus, volvo, måste ha ett toppen jobb, måste stadga sig helt enkelt...
 
Imorgon blir jag 26 och jag tycker att et är PRECIS lika roligt nu som jag tyckte för 20 år sedan! jag skriver önskelista, planerar och allt sånt.. även om jag VERKLIGEN inte låter Jonatna se något av det för då jävlar! då blir jag retad varje dag tills jag DÖR!! med andra ord är det inte så långt kvar med anske på hur gammal jag nu tydligen blivit;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0