Uäck!!

Har precis kommit in från stallet, varit ute och ridit en sväng dock inte så långt än för hästarna är inte igång så mycket så det blir lite lugnt dom första dagarna men snart ska jag sätta igång med uppbyggnaden i både muskler och konditionen på dom:)

Skulle lägga in maten i deras respektive kry bor och när jag ska hälla i betforen i den ena krubban ser jag att det är något svart stort i hinken!!
Eller stort men jämfört med det andra i hinken så var det stort... En mus!!! Fan så äckligt! Den måste gått i för att äta och så drunknat i vattnet:/ usch tycker riktigt synd om den! Nu när jag är långt borta från den! När jag såg den Tyckte jag inte synd om den!!! Fy för möss!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0