Start resultat

Eftersom vågen inte visar något positivt så tänkte jag att jag skulle kolla om det blir någon förbättring på kondition och muskler på en månad med den träningen jag gör nu... 
 
Så idag den 10/10 är mina resultat detta:
 
Löpning 2 km 11.45 minuter
Plankan 41+39+33 sekunder med 15 sekunders vila mellan gångerna
Armhävningar på knä 10+8+9
sitta i 90 grader armar utmed väggen 1 min och 9 sek
 
så får vi se om en månad hur det ligger till då=) 
 
Har köpt proteinpulver som jag sörlpade i mig efter träningen.När jag köpte det så sa hon i butiken " ta jordgubb den är SVIIIIN god!!!" och då förväntar ju jag mig att den ska iaf vara god men det här var ju något jävla vatten somm var smaksatt med något pulver som hade en liten liten jordgubbssmak i sig men sviiiiin god kan jag ju inte påstå att den va... ska prova med mjölk nästa gång så kanske detn blir iaf god=) 
 
men iaf så ville jag visa er något så bra som jag fick av min ja vad kallas det svåger? fast utan att jag har en ring på fingret så är det ju jonatans bror;) 
iaf jag fick den i födelsedagspresent och den va toppen!! 
en shaker som olika "fack" i ... man kan ha piller i en del vatten eller någon vätska i en och i en annan kan man ha tex proteinpulver....
 
äh kolla på bilderna så fattar ni bättre!=) 
 
 
så här och så kan man skruva av och på behållarna om man inte vill ha båda och bara ha en tex eller om man vill ha båda på så ser den ut så här...
 
 
smart va??!!! 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej Frida.
Du är så duktig som kämpar. Förvånas över hur du orkar med så mycket på dagarna. :)

Jag kan varmt rekomenadera banan protein super gott till både mjölk och vatten. Kan dricka det som godis. ;)

Kram

Svar: men vad gullig du är! ja men det ska jag prova n'ästa gång för det här jordgubbssmakaen va ju ingen höjdare!!=( men banan låter ju gott!=)
Frida Nävarp

2012-10-10 @ 21:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0