Sovdags

Jösses vad jag har varit effektiv idag.
Så här har min dag sett ut.
Vakna
Släppa ut hästar
Väcka Lovisa
Göra mig i ordning
Frukost
Lovisa till tandläkaren
Lovisa till skolan
Jobba
Hämta hö
Fika med mamma
Släpat in allt hö 987kg smmalnagt har JAG själv burit idag!
Satt upp hyllor i stallet
Gjort iordning i stallet med hinkar och allt annat
Mockat
Pysslat om hästar
Lagat mat
Gjort mig iordning igen
Hämtat Lovisa från tisdagstimmen
Föräldramöte
Kvällsmat
Hollywoodfruar
Släppt in hästar
Gjort mig klar för natten
Nu ligger jag i sängen och skriver till dig..

Imorgon ska jag bli fin om händerna:) fick ju av jonatan i födelsedags present att göra naglar, jag har ju den äckliga ovanan att bita på naglarna så nu ska jag äntligen få fina händer, eller iaf så mycket finare dom går att få med lite längre naglar;)
Sen jobb...

Nä nu ser jag i kors!
God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0