Sjukaste

Alltså jag har sån brutal träningsverk så du kan inte ana! Jag har vaknat hur många gånger som Hellst inatt för att jag inte klarat av att vända mig utan att det gör ont i inprincip varenda muskel i hela kroppen!
Och för att inte tala om när jag skulle gå upp i morses.. Jag fick rulla ur sängen för att sen vråla när jag skulle ta hjälp av armarna för att komma upp i stående..
Jag har aldrig i hela mitt liv haft så här ont i hela kroppen! Vader, lår, rumpa, mage, armar, bröst.. Det enda som inte gör ont är ryggen! TACK OCH LOV!!!

Så idag blir det 45 minuter på crossen... Ingen styrka för d
Lär jag börja grina!

Dessa två gjorde mig glad i morses iaf:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0