Natt städ och dagen-efterlugn

Igår va jag Jonatan och Jajje ute och åt, på bhisop arms ( stavning) maten var ok men efterrätten var supergod! I löööv it! Fugdetårta fasen den skulle lätt kunna bli ett beroende! Dock va den med hallonsorbe men den hade varit ännu godare med vaniljglass:)

Jag kom hem runt 20 och Jonatan och Jajje festa vidare:) så jag passade på att städa, va färdig vid 02 och då somna jag som en klubbad säl:)
Och kan ni förstå hur otroligt skönt det va i morses när jag släppt ut hästarna och kände att jag kunde lägga mig igen med gott samvete och utan att känna att jag måste sätta igång med att fixa och dona?!

Så sov till 11.15 och sen har jag inte gjort så mycket, mockat, pysslat med hästar, handlat, gjort matschema, gjort lunchlåda, och kollat på tv:)

Nu ska jag sova, imorgon ska vi vara hos tandläkaren kl 8.10 med Lovisa, tandställning på G!;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0