Lustigt

God morgon!
Här är det inte en GOD morgon här är det en ond morgon har ont i magen så det heter duga så jag ligger och tycker synd om mig själv och hoppas på att den här skiten ska släppa snart!!

Va tvungen att ringa till mamma en liten snabbis ( inte om min mage utan en jobbgrej) och då såg jag att Jonatan har ställt sitt alarm på mobilen när han ska gå upp och jag tycker att det är lite lustigt för han har ställt den på att den ska ringa med jämna mellanrum mellan 9-11 är inte det underligt.. Det spelar med andra ord ingen roll när han vaknar mellan dom här 2 timmarna... För han vaknar INTE som andra gör när klockan ringer utan den får ringa tio min innan han ens hör den och sen bemödar han sig KANSKE att stänga av den för att sen hålla på så i 2 timmar.. Men i alla fall det är lite skillnad när vi ställer klockan.. J har 2 timmar på sig att vakna och jag har 10 min MAX!

Så här ser våra olika alarm ut:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0