längtar tillbaka

Åh jag är så trött så jag tror att jag dör, imorses tog det mig 1 timme och 15 minuter innan jag orkade ta mig upp ur sängen, jag är totalt manglad .... vet inte vad det är om det bara är någon vanlig hösttröthet eller vad det är med mig.... jag gick upp 7.50 körde lovisa till skolan i hotpants, stövlar jonatans linne och en cape.... jag tackar gud för att det inte var någon lärare eller förälder som ville prata när jag släppte av henne för då hade vi troligtvis fått flytta... 
 
jösses vilken syn!
 
sen åkte jag hem och la mig i soffna och sov en stund till... gick upp 9.25 udscha, borsta tänderna, klädde och sminka, åkte till jobbet 9.40 och EXAKT KL10.00 låste jag upp!! det är tempo!!
 
nu har jag gnällt färdigt för idag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0