Klart för dan

Nu så... Nu ska jag inte flytta mig förrän jag ska gå upp och lägga mig!

Tog tag i mig själv efter att tagit en powernap på 20 min så nu är Betty ren och fin, garderoberna rensade och sorterade vilket som ska till välgörenhet och vilka som ska till tippen!
Huset städat och matlåda gjord!

Lovisa mår bättre tack och lov och har lekt och gjort läxor hela dan, Betty har gjort det hon alltid gör sovit och sambon har jag inte sett röken av, det var ju trots allt en städdag;)

Nu ska jag kolla på unforgettable och kolla i hööks katalogen:)

Hoppas du haft en bra dag!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-1/2960636/images/2012/pic_507af44de087c34d68b1269e.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0