Äntligen hemma

Har precis kommit innanför dörren! Har varit ute och lockat och släptåg in hästarna! Jag har jobbat 7.45-21.10 och jag är så trött så jag vet knappt vad jag heter!
Vi har haft bhkväll idag och det var ringt kul! Ett supergäng som va där, glada pigga och köpsugna:)

Jag har inte så mycket att säga idag förutom att jag är trött! Lovisa har varit hos tandläkaren, hon ska få tandställning. En dom sitter inuti munnen och breddar överkäken. Lovisa fråga snällt tandsköterskan om hon inte skulle kunna få en tågräls ist för en som sitter i gommen!!:) sköterskan fnittrade och sa ja om du har tur kanske du kan få det en annan gång:)

Lilla ungen:)

Nä ni ska jag tydligen kolla på South park! Sen ska jag sooooova!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0