Vad i hela helvetet?????

Ok nu ska jag ta en saker er!

I söndags var JAG hemma och städade! Alltså verkligen städade, jag dammade dammsög torka gol och plockade i ordning i hela huset inklusive datarummet som är jonatans ansvar. Det var kliniskt rent för 3 dagar sen! Och då menar jag verkligen rent allt stod där det skulle och inget jävla damm någonstans!

I resten av huset är det med rent inga skitiga trosor i stl 134 inga kläder i varken M/L eller 134 all tvätt blev rent och invikt/hängt in i respektive garderob ja du fattar jag hade gjort i ordning..

Nu kommer jag hem efter att ha jobbat hela dan och ska sätta mig vid datorn för att kolla en sak lite snabbt innan jag ska sova i 5 timmar!

Och vad möts jag av???!!

Jo detta!! Och då kommer min nästa grej... Det är ju som ett stående skämt hos alla män utan undantag att vi tjejer/kvinnor är så
Förbannat jävla sura/tjatiga/gnälliga mm mm och då
Undrar jag om
Det är så förbannat jävla obefogat när man möts av det här när man kommer hem???!! Kanske skulle alla killar/ män ta en funderare och kanske börja uppskatta sina fruar/tjejer/sambos/flickvänner lite mer! Ni kanske inte dör av att ta bort er egen mugg eller köpa en bukett blommor eller inte fan vet jag vad just din tjej vill ha men visa TACKSAMHET!!!

( och det här är INTE bara riktat till Jonatan utan alla grisar;)

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/2960636/images/2012/pic_509ae0059606ee5be94e5953.jpg">https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-1/2960636/images/2012/pic_509ae0059606ee5be94e5953.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-1/2960636/images/2012/pic_509ae06e9606ee5bbde8dc54.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0