Torsdag hela dan

Godmorgon solstrålar!!
 
Vilken skön morgon jag har haft trots en lite knackig start...
 
Vi har ju larm hemma och varje kväll när jag är själv så larmar jag huset från sängen och samma sak gjorde jag ju igår, dock så glömde jag ju att larma av innan jag gick upp.. och då larmet utlöses av rörelse i huset så blev det lite smått panik när lovisa kuta ner till toan innan jag ens hade hunnit börja använda min lilla hjärna så det började tjuta utav bara helvete och Lovisa vrålade att det tjöt som om jag inte redan skulle märkt det, Betty sprang till dörren och skällde om det var för att hon trodde att det faktiskt kom någon eller om det var för att fly vet i fasen och jag upp till sovrummet igen för att hämta dosan som jag stänger av larmet på,
och nu har det alltså gått några minuter sen jag gick upp vilket innebär att jag nässtintill har kissat ner mig
( måste gå DIREKT när jag vaknar) så in i badrummet och vad fan får jag sedå??
Jo den störta vräkigaste äckligaste jävla spindel jag någonsen sett utanför ett akvarium och på tv vilket leder till att jag hoppar upp PÅ toastolen skriker på lovisa att hämta något att döda monstret med och när jag stårdär iförd trosor på toastolen och halv tjuter så ringer securitas och vill ha koden till larmet som just gått fuck fan i helvete vadvadet nu då????
ööööö tillslut kom jag på det och hon va nöjd, och jag väntar fortfarande på att lovisa ska komma och rädda mig ur denna hemsk asituation men eftersom det tar sån jäkla tid föt till och med lovisa tyckte att den var i största laget för att hon skulle våga döda den så kommer den ju närmare och närmare MIG och då inser jag att jag måste göra det själv... så togbadhandduken och slog allt vad jag hade så att aset dog och närl ovisa väl kommer in säger hon" men vart är den nu då?" jag som fortfarande var rejält uppskärrad svarar " ja den är död nu och JAG har dödat den för här får man ju göra allt själv i det här huset!" och till svar får jag " vad duktig du va nu mamma" 
 
ja men fy fan....
 
men efter det om man bortser frånden första 15 minuterna så har det varit en bra morgon. Körde lovisa till skolan efter att jag hade släpt ut hästarna, sen när jag kom hem så gick jag ut till stallet och mockade och fixade där och sen åt jag en god musli frukost frammför elden och spelade mitt nya favvo spel på mobilen... 
 
Det är ju tur alltså att jag inte har blivit tilllåten att sitta vid datorn så mycket som barn utan varit tvungen att göra saker på dagarna för annars hade jag varit data narkoman vid det här laget... haha jag blir som besatt av endel spel när jag väl börjar spela...
sen åkte jag och hämtade upp lite varor som skulle till www.maxmode.nu och sen åkte jag till vårdcentralen och tog prover som jag inte hann att göra igår... 
 
och nu jobbar jag!=) 
 
 
Betty är helt slut efter denna morgonen!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0