TJIIIIHO det är FREEEEDAG!!

åh så skönt med fredag!!! även om det inte alls betyder ett skit förutom att Lovisa är ledig imorgon och jag behöver inte gå upp kl 06 utan vi kan faktiskt ( jag) sova till kl 08!! 
 
Fy fan så skönt! 
 
I morses ringde kloockan 05.55 och jag gick direkt ut till stallet och släppte ut hästarna och mockade så att allt där ute äår klart ikväll... är inte hemma förrän runt 19 tiden och då är det så segt att gå ut i mörkret och börja mocka... för då är jag för det mesta så trött och vill bara läägga mig i soffan och mysa med Lovisa... 
 
nu ska jag berätta för dig vad jag har hunnit göra än så länge idag..
 
06.00-06.15 släppte ut hästarna
06.15-07.00 mockade, gjorde mat och fixa till i stallet
07.00-07.10 duscha, tvätta och balsamera hår
07.10-07.20 föna hår och klädde mig
07.20-07.25 väckte Lovisa bädda hennes säng
07.25-07.27 väckte Jonatan
07.27-07.40 sminka mig
07.41 Ropa på Jonatan att han måste gå upp för vi ska åka!!
07.42 platta håret och borsta tänderna jonatan kommer ner och kör ett reta-Frida-och-lovisa-race-för-att-må-bättre-själv under ca 5 minuter
 
08.00 släpper av lovisa i skolan och åker till stan
08.20-9.00 skyltar om på hem och modetyger ( mammas butik)
9.15 FRUKOST PÅ SCANDIC!!
 
ja men fy fasen så jag är effektin ändå! 
 
Och gud vad gott det är med frukost på hotellet... Idag va jag Jonatna och Jajje där och käka. Gott, trevligt och en superbra start på dagen! 
Och vet du vad det allra bästaste är?? jo att JAg inte behöver varken ta bort eller diska!! 
fy fan så skönt!!=) 
 
NU JOBBAR JAG OCH HAR GJORT SEN KL 10!
oj det blev stora bokstäver man jag orkar inte sudda opch skriva om vilket jag inser nu hade varit lättare än att skriva allt det här... =) 
 
jaja nu r det dags att skylta lite på Maxmode med... 
Nästa helg är det julskylltning i stan! gud så mysigt! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0