Sent...

Jag fattar inte varför jag inte kan få in som rutin att gå och lägga mig kl 22 igen... Sover man 22-06,15 så är det helt lagom med sovtimmar på ett dygn för mig men nu är klockan 23.30 och jag kort inte somna än på ett tag och jag är helt död när klockan ringer imorgon bitti då!:/

Jag fastnar framför tvn det är ju så mycket bra program på kvällarna ju!!:)

Nä nu måste jag försöka sova... Inatt jobbar Jonatan och då är det en annan liten ångvält som smyger in och lägger sig på jonatans plats:)

Men finns det något mer rogivande än att se sitt barn ligga och sova så djupt att det skulle kunna vara jordbävning utanför och inte en reaktion ändå?:) andas djupa Andetag så man hör ett snozande litet ljud hela tiden:)

Nu ska jag krama min lilla tjej:)
God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0