PIGG OCH ALERT IGEN!!=)

Nu jävlar är jag uppryckt!
 
I morses kl 06 studsade jag upp ur sängen. och jag verkligen studsade fölr jag trodde att jag försovit mig så jag fick lixom fart upp på något sätt så jag fick ta tag i väggen för att inte trilla i farten!=)
 
Haha Nu på morgonen har jag varit på ett frukostmöte ( jag älskar det man får god frukost och man vaknar till) som var mycket givande faktiskt=) Ett möte för att butiksägare och chefer i skövde city och hur sjukt är det inte att jag hör dit?? haha jag har inte fattat det själv än men kul är det iaf!! 
 
Om man bara viste vad planering ioch ståhej det är runt minsta lilla grej som händer i stan igentligen...förut hade jag aldrig ens tänkt på vem det var som anordnade och betalade alla evenemang och aktiviteteri stan... som bara nu i november och december.. Invigning av storgatan, stad i ljus, snövit, all julskylltning och belysning, tomtenissar,    
julgransförsäljning, marknad.... ja det är hur mycket som hellst... och vet ni... det är skövde cityförening som fixar majoriteten av dethär, tillsammans med alla små-butiker som ligger utanför dessa stora köpcentrum.... jag tycker att det är rätt coolt igentligen... 
Jag trodde nog att det va komunen som fixade såånt men nä du!!
 
ja iaf ettsånt möte har jag varit på idag och det är kul!!
 
 
Vet ni har kallt det va i morses???? 
Nä inte jag heller men det var sviiiiiin kallt!! jag höll påatt frysa fingrarna av mig när jag vänta på Emma som med skulle på mötet... 
Påpälsad till max men ändå kallt!
 
 
FRUKOST!!!=) 
smaskens!!
 
 
ojojoj vilket lyft detta är sen igår om du bara visste! haha sjukt vad man ser annorlunda ut med lite smink och tvättathår;)
 
Jo men vet ni,Lovisa sa något så kul igår...
Vi satt i bilen påvägen hem från hennes dans och så fråga hon..
L- mamma när jag är lika gammal som dig, hur gammal är DU då? 
F- hmmmm ja då måste jag väl bli 44 va?! 
L- (tystnad) Oj ...
L- men tänk vad häftigt mamma om du skulle kunna bli SÅ GAMMAL!!
 
hmmm..... ja du 44 då tror hon att man lever på övertid sen länge...=) 
 
 
 nu ska jag fortsätta jobba.... och upplysningsvis så har detta inlägget tagit 1.5 timmar att skriva, jag skivit några ord och sen hjälpt kunder imellan men skamden som ger sig=) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0