Nu tackar jag för mig...

För nu är denna dagen slut, har precis lagt mig och ska bara göra min natta-fläta så ska jag sova sen...

Lovisa kom hem sent idag så har inte hunnit prata så mycket med henne,en en sak är klar på det lilla vi hann att prata.. Att vara mamma är det otacksammaste man kan vara!
Lovisa vill nu flytta till sin pappa för hon tycker att hon går på fritids för mycket och att jag skäller på henne... Ja vad fan ska man säga??
Känns som om ens hjärta brister i 10 miljoner bitar näran hör sånt och jag har lust att säga " ja men flytta till pappa du så får vi se hur jävla roligt det är där efter några veckor..." men det är väl inte riktigt rätt tillvägagångssätt antar jag... Men det är ju så det är, jag vet ju själv att det va så kul hos pappa när man bara va där några dagar/ månad.. Alltid latjolajbans och inget gnäll om vardagsgrejerna...

Nä usch känner mig jätte ledsen;(
Får sova och hoppas att hon tycker mer om sin mamma imorgon

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0