mer timmar tack!!!

Herregud jag hinner inte med det jag ska och borde göra!!! 
 
Det är helt sjukt det här... jobba träna sova rida städa vara glad mamma sambo chef dotter hålla kolla på allt i ett huvud är skiiiiiiiiit svårt just nu...
 
Imorgon åker mamma till Kina och ska vara borta ett tag och då ska jag jobba i hennes butik sammtidigt som jag har skit mycket på maxmode så det kan inte tas tid därifrån heller utan det blir helt enkelt att jobba dubbelt.... 
Och träna har jag inte heller hunnit göra alls som jag vill nu... Och det ger mig ÅNGEST!!!
I morses skulle jag tränat men då ringer dom från fritids och undrar om jag har möjlighet att komma med lovisas thermobyxer och skridskor och en fika!! FAN FAN FAN FAN FAN då har jag ju så klart glömt att läsa skolans blogg  och därmed missat att dom skulle till tidaholm och åka skridskor idag på morgonen så då sket sig träningen där!
In i duschen snabbt som fan kludda ner nyllet så man inte ser ut som ett lik och sen packa matsäck,skridskor, hjälm,brallor och iväg till tidaholm! sen vart det jobb och en fotografering förtidningen innför storgatans "nyöppning" eller invigning heter det kanske...
 
och nu ska jag jobba i mammas butik fram till 12 sen ska jag och jonatan köpa någon mer present till Lovisa som fyller år imorgon! och sen ska jag på utv samtal med lovisa i skolan sen rida sen köra Lovisa till dansen och sen kväll är det bhkväll på jobbet och innan dess ska jag ha hunnit köpa allt till ostbricka och sånt satt ihop en ordning som bh:arna skall visas i ... ja och hellst hinna med lite jobba i butiken med imellan där någonstans!! 
Och Kanke om jag har tur en lunch...
 
så här känns det som om mina dagar är hela tiden .. och jag fullkommligt ÄLSKAR DET så tro nu inte att detta är något klag för det är det verkligen inte... det här inlägget är nog mest för mig själv för att
ha koll på vad jag ska göra idag!=) 
 
Imorgonfyller Lovisa 8 år!! 8 år!!! vart hardom åren tagit vägen??? 
 
nä nu hinner jag inte skriva mer jobb jobb jobb..
 
imorgon skajag föressten och fixa till mina mnaglar med innan jobbet...får ta en löprunda hemma nu på eftermiddagarna för gymmet hinns inte med på morgonen...
 
hoppas du har haften super bra helg!
 
Och det är sjukt kul när ni kommenterar!!! 
Tack!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0