GOD TORSDAG

JAg är blivit ett jävla sov monster!!! 
I morses när klockan ringde så tror jag inte ens att jag vaknade utan stängde av den i sömnen... för att sen vakna kl 7.30!!! FUCK!!! 
7.30 ska Lovisa varapå skolan och jag ska vara på väg till gymmet... 
 
JÄVLA SKIT.... Och tror du jag orkade gå upp?? Nä jag väckte Lovisa som låg och sov så gott bredvid mig och sa Lovisa du måste vakna vi har försovit oss...och får till mumlande svar- Nä mamma inte nu igen.... 
Då kan du ju förstå att det inte är första gången den sista tiden vi har sovit lite för länge....
 
Men i tid kom hon iaf och det är ju huvudsaken=) 
 
Åkte in till stan och åt frukost på scandic hotel med Jonatan... Tycker att det är så mysigt när man kan åka iväg och göra någotsån.även omdet nu inteärvärldens grej men det förgyller vardagen lite=) 
 
Nä nu ska jag jobba vidare.. 
 
Ha en bra dag!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0