God söndag

Idag tog vi sovmorgon, sov till 9 och sen låg vi och spelade på var sin tele jag och jonatan och lovisa låg i sin säng och kollade på film så det var riktigt skönt men jag hade nog både behövt och velat sova iaf någon timma till... har varit uppe och härjat inatt, toa, druckit, inte kunnat somna om igen och så några ggr till...
blir ju helt slut av det, tror att jag ätit något salt igår så va tvungen att dricka vatten och då kissa ännu mer...
 
jaja idag har vi varit och hälsat på en av jonatans kompisar och hans tjej som fått bebis för 2 veckor sen, så vi har varit där och fikat och pratat hela dan och efter det åkte jag och J till Learys och åt.. och nu är vi äntligen hemma och jag är halvdöd...
 
Snart solsidan sen ska jag sova!!=)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0