Ge mig mer tid!!

3 kvällar i rad har vi haft bh kvällar och det är verkligen superkul!
Men jag hinner inte med allt annat som jag måste göra, tvätthögen växer, disken staplas på hög, hästarna blir skitiga, huset stökigt, Lovisa blir missnöjd och jag är trött och stressad!
JAg måste ju hinna julpynta tills på söndag med! Eller iaf med några ljusstakar!!:)

Imorses hann jag iaf borsta och duscha Betty vilket var ett fruktansvärt lyft för hennes utseende och min måste lista blev lite kortare:)

Nu fortsätter revenge! Fan så bra den serien är! Timmen som det håller på är som 5 minuter!!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/2960636/images/2012/pic_50b7d30ae087c37b50543332.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0