Fredag!!!

Fy det här är ingen bra dag alls.
Jag känner mig fet som aldrig förr, ledsen, trött, fryser, deppig, vill bara fly från allt och alla. Vill inte träffa en enda människa och inte prata med någon! Bara vara ifred i lugn och ro:(
Inte alls någon rolig känsla!

Ska snart släppa in hästarna och sen ska jag sova och hoppas på att jag är som vanligt imorgon!

Lovisa är iaf hemma och det är mysigt! Hon har fått tandställningen idag och har lite ont och svårt att äta och lespar lite med det är bara gulligt:)

Hoppas iaf att du är pigg och glad!!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Vi tänkte ringa o höra förut om ni ville komma över på en bit mat och umgänge. det var ju en SATANS tur att vi inte gjorde det :-)

Svar: haha ja, hade nog inte varit alltför trevligtsällskap=)
Frida Nävarp

2012-11-09 @ 21:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0