Brutalt uppvaknande...

Har precis kommit hem från jobbet. Träffade emma som hade med sig ett gammalt album som är mitt.. Fotoalbum altså:) 

Det är sen Lovisa va liten och jag va då 18 år...

När jag var gravid mådde jag något fruktansvärt dåligt, mådde så illa att jag bara låg och grät klarade knappt av att röra mig för då spydde jag direkt det var verkligen hemskt men som tur va så höll det inte i sig så länge men iaf under den perioden så gick jag ner rätt mycket i vikt eftersom jag heller inte fick i mig något... 

Sen vet jag ju att jag la på mig de sista månaderna och samlade på mig väldigt mycket vätska men jag har också för mig att det försvann när lovisa kom... 

Men efter att ha kollat i det här
Albumet så inser jag att så var verkligen INTE fallet!!! 

Fy fan vad tjock jag va!!! Vilket brutalt uppvaknande jag fick nu!! 
Sen vet jag ju där emot att jag åt en helvetes massa efter att hon kom ( tröståt pga dåligt förhållande) men så här kan jag inte i min vildaste fantasi komma ihåg att jag såg ut...det är ju förskräckligt!!
 
FY FY FY FY FY vad äckligt!

Det sjukaste vet ni vad det är?? 

Jag väger ganska exakt lika mycket på den första och sista bilden, och då kanske jag borde inse att vad vågen visar verkligen inte spelar någon roll...den i mitten vet jag inte riktigt den exakta vikten på men det va när jonatan och jag blev ihop...
 
 
 
2004
 
 
2008
 
2012
 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0