Ännu en slödag

Fy idag är jag ännu sunkigare än igår om det nu är möjligt! Har legat hemma hela dan, huvudvärk, feber magont och ja sur ledsen grinig och allmänt deppig.

Nu har jag legat i 2 dagar och nu får det vara färdigt med det för nu har jag inte tid med det mer... Jag har ju för fasen ett företag som måste skötas så imorgon ringer klockan 06.00 och då ska jag fräscha till mig och sen ska jag på möte kl 8 sen är det jobb hela dan!
Så nu är det bara att rycka upp sig!

Men det är skönt att få ha sånna här dagar med då man får vara deppig och sunkig,man kan ju inte vara på topp jämt!

Alvedon och en dusch kommer göra susen:)

God natt och sov så gott!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Ryck upp dig nu Frida! Du är ju fantastisk!

Svar: ja men nu är jag uppryckt=) Men tack för sparken i arslet det kan behövas!!
Frida Nävarp

2012-11-19 @ 23:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0