Sugen

Sitter och kollar på DH och är sugen på något men eftersom jag ska försöka att inte småäta på kvällen så har jag nu i brist på annat tuggat av varenda jävla nagel så nu gör dom ont!!!

Alltså jag har tänkt på en sak, eller flera faktiskt men speciellt en sak som jag blir lika förvånad varje gång jag tänker på...
Hur sinnessjukt fort tiden går!
Jag menar när man va liten så var ju sommarlovet (10veckor) en hel evighet. Men nu är ju 10 veckor inget!
Dom svichar ju förbi som om det vore 10 dagar och man hänger inte med över huvud taget!
Om två veckor är det juni! JUNI!!
Då är det sommar!!
Sen är det midsommar det är ju helt jäkla sinnessjukt!
Jag vill att tiden ska sakta ner! Jag hinner inte med!
I den här takten är jag 30 snart och har inte hunnit med alls det jag ska göra!


Kommentarer
Postat av: MARITA

ojj det är ju vååår utsikt :)

2012-05-16 @ 16:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0