stånk och stön

jösses det blev en riktigt produktiv dag trots allt!

Nu har jag putsat alla fönstrena så nu ser vi ut igen och det är inte grått och disigt jämt;)
och så passade jag på att göra iordning i uterummet och mamma hjälpte mig hänga upp gardinerna ( hon va här en liten stund)
och nu har jag precis röjt som en tornardo i Lovisas rum...
eftersom jag är en människa som älskar att dra igång saker och aldrig göra färdigt det för jag inser att det inte var lika roligt som jag tänkt mig så innebär det att saker som jag började med för ett tag sen fortfarande inte är klara som tex målningen i Lovisas rum....

Det måste strykas på färg en gång till för att det ska se bra ut och även lite småpill så jag tänkte att jag skulle göra det ikväll nu när Lovisa har somnat men då inser jag ju SJÄLVKLART att färgen jag köpt inte är hemma utan i ullaredsbussen som är inne i stan nu så jag får ta och måla imorgon ist men nu är det ju iaf städat så det går att se golvet=)

hepp nu tror jag att min korvstroganoff som står på spisen är klar! jäsiken så gott=)

ha en toppen kväll!

Kram F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0