Söndag!

Söndag och lediga dagen har infunnit sig i lilla huset!

Sov fram till kl 10.30 och fick panik! FAN FAN FAN FAN FAN jag skulle ju gå upp allra senast 9.00!!! men det sket sig ju brutalt så 1.5 timmar senare än planerat tog jag mig upp...
Fick besök av lillebror och hans tjej!

Och nu har jag skördat lite i rabarberlandet IGEN och skärt upp och fryst in!
Jäklar vad fort dom växer elle!!

och så har jag duschat hästarna för dom var så varma! !

nopp nu ska jag ta upp räkor ur frysen så dom hinner tina tills i kväll!!

hoppas ni har en bra dag i solen!!

vet ni vad det bästa med att vara ledig och bo på landet är??
Att man kan gå utan smink hela dagen utan att någon bryr sig!!!
inget plattat hår och inte tighta och jävliga kläder!

så jäkla skönt!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0