Sol!!

Ville väder!! Jag har legat ute i vår nya hängmatta sen halv 7 i morses! Varmt redan då men vet i fan om solen to något men skönt va det iaf!!

Igår efter Lidköping så åkte vi till maxi jag och Lovisa... Jag skulle ha rakhyvlar och vi kom ut med blommor hängmatta och lite allt möjligt!
Bär vi står i kassan säger Lovisa
" Jonatan hade rätt igen!!:/ det blev ju inte bara rakhyvlar" haha

Det är kul med barn, Lovisa tjatar ju om alt och inget och att in vill ha och göra allt hela tiden och tråkigt nog så blir det för det mesta nej! Och jag hatar att säga det för varje gång blir hon lite besviken, så igår när vi gick där inne på maxi så la hon sig i en hängmatta och utbrast " mamma en sån här måste vi ha" ja men då tar vi en sån då svara jag och den minen är obetalbar! Haha hon var så inställd på att jg skulle säga nej så hon blev besviken och gjorde minen hon alltid gör då och så ser jag hur hon tänkte till och inser att jag faktiskt sagt ja!
Kollar för att få en bekräftelse av mig att hon inte hörde fel...:)

Så nu ska jag väcka henne så hon kan lägga sig i den och vakna till innan hon ska iväg... Vi ska till Jönköping oh Lovisa ska vara hos Marita och Bengt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0