Sjukling??

Lovisa är fortfarande inte pigg...
trodde hon skulle kunna gå till skolan idag men igår när vi åkte hem så blev hon jätte hängig och fick ont i halsen vilket slutade med att hon bara skrek (grät) för att det gjorde så ont och fick feber (igen)
så hon fick vara hemma idag med, men idag fick hon följa med in till gymmet och låg och kolla på film där och fick även en alvedon.
och när den börjat verka så vart ju den sjuka och hängiga Lovisa som bortblåst!
och när jag skulle lägga mig för att stretcha och svettas klart så var hon ju som ett jäkla yrväder över allt och tyckte jag va dö trist i dubbel bemärkelse!
hon fråga "mamma är DU sjuk nu med??" -nä "
hm....
men till saken hon börjar stå på huvudet och fågar kan du göra så här??
-NÄÄÄÄÄ då exploderar mitt huvud....
hahahihi (hånflinar) det gör inte mitt... så visar hon...
kan du det här då??
eller får du ont då med??
ÄH vad fan jag är ju 26 INTE 86!!!
inte lika graciöst men jag kom upp!!
haha med krampande rygg fick jag sjunka ner till liggande efter att jag skrikit "men ta kortet nu då!!!!!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0