Penga dag

Fy satan vad dyrt det är med hus!
Idag har vi varit och inhandlat en vatten pump och varmvattenberedare! Kul!!

Dyrt så in i Norden!

Man borde få bidrag varje månad när man bor i hus!

Och nu är vi på väg hem oh har fastnat i århundradets bilkö!
Jonatan ställer frågan " men vad äää det som händer elle??!!" varannan minut som om jag, kvida eller Betty skulle fått hemlig info på något sätt och undanhåller det för honom bara för att vi älskar att höra hans tjat... Lovisa ålar sig och konstaterar att vi kommer vara hemma vid midnatt i den här farten!

Och jag har just insett hur bra mina nya linser är och att jag ser skyltarna på jättelångt avstånd!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0