Lovisas kudde

Jo jag måste ju bara visa er vad lovisa gjort i skolan!

En så fruktansvärt söt liten kudde med en påsydd nalle:) ögonen är lite sneda och vinnaen vad fasen gör det? Ser ni vilken söt:)
alltid när man ser saker som barn gjort så tycker man ju inte att det är så värst fint men när det är ens eget barn så är allt så himla fint!

Jag kommer ihåg när Lovisa var liten och bara målade streck så tyckte jag att dom där strecken var dom finaste strecken i världen!
Allt ens barn gör är ju fint!
Men så tycker jag att det har hänt något det sista! Sakerna hon gör är verkligen väl arbetade och hon har tänkt igenom det hon gör och hon är noggrann!

Hon tänkte ge bort kudden till sin moster men så sa hon i bilen " mamma jag vet inte om jag vill ge bort kudden för det tog ju så himlans lång tid att göra den"

Gode Gud vad jag älskar denna lilla flicka! Det finns ju inget som slår henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0