loj

fy idag är ingen bra dag!
känner mig helt död och är totalt nedstämd vill just nu bara hem och lägga mig i soffan och kolla på serier och hellst med en stor fet jävla godispåse!
träningen sket sig idag, jag va alldeles för trött, va knappt att jag tog mig ur sängen för att köra lovisa till skolan men tillslut efter 45 minuters ansträngning så rullade jag ur sängen...
fiii fan för att vara så här vill vara som vanligt och hur mycket jag än anstränger mig så går det ju inte...
svullen känner jag mig med, trött svullen, fet och hungrig... jag är hungrig hela tiden vill äta som vanligt inte minska på några portioner vill kunna göra, äta vad jag vill utan att få dåligt samvete, denna ständiga bantning tror jag det är som göra att mitt humör är skit!!!
bläääää
nu har jag gnällt av mig lite och det känns inte ett skit bättre! regnar gör det med till råga på allt! som om någons humör skulle kunna bli bättre av det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0