klart

Nu är jag klar och iordning gjord!
Ska snart tusa iväg till skolan för utv samtal, eller rusa till skolan jag ska rusa ut till bilen så att inte håret hinner krulla upp sig nu när jag fått det platt efter duschen... och sen köra till skolan det får vara nog med motion för idag!
Jag är trött som fasen i mina ben, nästa vecka får det nog bli varannan dag löpning och varannan dag crossen...

jonatan va söt förut, när jag stod i badrummet och precis kommit ut ur duschen hade jag snurrat upp håret i en sån där turban ni vet, och så säger han lite inövat sponatnt "åh har du klippt dig?!" "fint"
utan att hans ens såg håret utan bara ett stort blommigt badlakarn på skallen....
haha

han hade antagligen varit inne och läst här att jag klippt mig igår, och han var iväg så han hade inte sett mig med utsläppt hår sen klippningen och sen när jag fönat och plattat det kom han in igen och då fråga jag om han tyckte att det blev bra nu när han dåg hur det såg ut och då säger han "fint" "har du färgat det med?=)"
-öööö nä=)


haha han försöker iaf=)

nä fan nu måste jag kuta helt plötsligt!


ingen större skillnad bara klippt lite på längden och klippt upp så det inte ska bli så jäklans platt...

ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0