klant!

Varit och tränat.
7 km på crossen och sen plankan 3*40
och bröst!
och när jag står och ska göra mig iordning så märker jag att jag först glömt byxor!!!!
YÄÄÄÄ fan vad bra Frida inga brallor och du jobbar i butik!!! SMART!!!
JÄVLA KLANTARSEL!!!!
så på med träningsbyxorna igen som är svarta och ROSA vilket INTE passar till resten av outfiten!
och när jag ska sminka mig märker jag att jag glömt först plattången och sen min foundation!!! 

MEN VAD FAAAAAAAAAN!!!!!
så nu sitter jag och för förstågången och hoppas på att det INTE kommer några kunder innan Sofia kommit och jag hinner springa och köpa ett par nya bralls!
håret fick jag dra ihop i en knut och sminket ser ut som det gör men Jonatan dåg ingen skillnad så det var ju skönt;) 

Hoppas på att dan blir bättre än min start på denna dagen!! KRAMAR

Kommentarer
Postat av: william

vad tråkigt;O ibland så glömmer man verkligen allt;D



Och säg gärna vad du tycker om mina "Inside an Assassin's head" Modell bilder som jag har tagit:D

2012-05-21 @ 10:38:11
URL: http://funnyones.blogg.se/
Postat av: william

vad tråkigt;O ibland så glömmer man verkligen allt;D



Och säg gärna vad du tycker om mina "Inside an Assassin's head" Modell bilder som jag har tagit:D

2012-05-21 @ 10:38:14
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0