killkväll

herregud nu förvandlades denna kvällen till en killkväll=)
och jag då så klart!

jag har mina phiadelphiabullar i ugnen och hoppas på att dom blir en succe. lägger ut bild och recept på det sen när jag provsmakat dom så jag inte lägger ut något och ni blir kräkmagade=)

idag har jag ju varit ledig och det har varit riktigt skönt, tvättat alla stolsöverdragen till köksstolarna och grejjet inne och ridit och trillat av hästen, varit inne och handlat mat och fyndat kläder=)
inget på rean men jag hittade riktigt fina saker och det måste man ju kunna kalla fynd;)

ett par jeans 2 tröjor 3 par skor till mig och 1 2 par till lovisa!
skit bra ju!
är så jäkla trött på att ta på mig stövlarna när det är skinande sol ute och det blir så varmt men jag ÄLSKAR STÖVLAR!!! det finns inga bättre skor! man ser smalare ut tycker jag!=)

ska visa er sen men nu måste jag ta ut bullarna ur ugnen!

Ps. Marita jag messade dig förut men vet ej om ni har med mobilen men ring mig när du läser det här för ni är jätte välkommna imorgon eftermiddag på fika kalas;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0